Termíny vzájemných setkání zúčastněných škol:
1. setkání - 30.11. 2017 – 14.00 - 18.00 hodin, v ZŠ s RVJ Jeremenkova
2. setkání - 14.12. 2017 - 14.00 - 18.00 hodin, v ZŠ s RVJ Jeremenkova
3. setkání - 11.1.2018 - 14.00 - 18.00 hodin, v ZŠ s RVJ Jeremenkova
4. setkání - 22.2.2018 - 14.00 - 18.00 hodin - v MŠ a ZŠ Kavčí Hory
5. setkání - 15.3.2018 - 14.00 - 18.00 hodin - v ZŠ Praha 3, Havlíčkovo nám.
6. setkání - 12.4. 2018 - 14.00 - 18.00 hodin - v ZŠ s RVJ Jeremenkova
7. setkání - 10.5.2018 - 14.00 - 18.00 hodin - v ZŠ pro slabozraké, nám.Míru, Praha 2
8. setkání - 31. 5. 2018 - 14.00 - 18.00 hodin - Náplavka, Rašínovo nábřeží, Praha
9. setkání - 13. 9. 2018 - 15:00 - 19:00 - ZŠ s RVJ Jeremenkova
10. setkání - 11. 10. 2018 - 15:00 - 19:00 - ZŠ s RVJ Jeremenkova
11. setkání - 20. 11. 2018 - 15:00 - 19:00 - ZŠ s RVJ Jeremenkova
12. setkání - 18. 12. 2018 - 8:00 - 12:00 - ZŠ pro slabozraké, nám. Míru, Praha 2
13. setkání - 24. 1. 2019 - 15:00 - 19:00 - ZŠ s RVJ Jeremenkova
14. setkání - 28. 2. 2019 - 9:00 - 14:00 - ZŠ Kavčí hory, Praha 4
15. setkání - 20. 3. 2019 - 8:00 - 12:00 - ZŠ s RVJ Jeremenkova, Praha 4
16. setkání - 9. 4. 2019 - 8:30 - 12:30 - ZŠ Praha 3, Havlíčkovo nám.
17. setkání - 3. 5. 2019 - 8:00 - 12:00 - ZŠ s RVJ Jeremenkova
18. setkání - 10. 6. 2019 - 8:00 - 12:00 - ZŠ Kavčí hory, Praha 4
19. setkání - 12. 9. 2019 - 14:00 - 18:00 - SPC při JÚ
Konference.
1.2.2018 - Celostátní setkání vedoucích a metodiků CKP projektu APIV
7.- 8.6. 2018 - Celostátní setkání vedoucích a metodiků CKP projektu APIV
1. 2. 2019 - Celostátní setkání vedoucích a metodiků CKP projektu APIV
7. 6. 2019 - Celostátní setkání vedoucích a metodiků CKP projektu APIV
Nástin témat pro jednotlivá setkání:
(témata se mohou dle potřeb zapojených škol v průběhu projektu měnit a doplňovat)
Identifikace, realizace a vyhodnocení potřeb podpůrných opatření u žáků s potřebou podpory v 1. stupni. Plán pedagogické podpory, IVP.
Úprava ŠVP školy v oblasti naplnění speciálních potřeb žáků s důrazem na minimální očekávané výstupy u žáků s LMP.
Pomůcky a učebnice pro děti se SPUCH. Úprava prostředí a pracovního místa žáka se SVP. Úprava organizace vyučovací jednotky.
Co je potřeba znát a připravit před příchodem žáka se SVP do třídního kolektivu , příprava zákonných zástupců intaktních žáků na příchod žáka se SVP. Osobnost žáka se SVP
Komunikace se školskými poradenskými zařízeními, případně s dalšími subjekty zainteresovanými na vzdělávání žáka se SVP.
Třídnická hodina jako základní jednotka pro práci s třídním klimatem.
Dopady sociálního znevýhodnění do vzdělávání těchto žáků. Diagnostika žáků ze soc. znevýhodněného prostředí
Dopady tělesného postižení a závažného onemocnění do vzdělávání žáků vzdělávaných formou individuální integrace.
Dopady poruch autistického spektra a dalších znevýhodnění demonstrujících se neadekvátními projevy v chování do vzdělávání žáků vzdělávaných formou individuální integrace.
Hodnocení žáků – metody, způsoby.
Alternativní Montessori program a žáci s SVP.
Pokud vás naše nabídka oslovila a chcete se s námi zapojit do sdílení zkušeností erudovaných odborníků, ozvěte se nám co nejdříve.
Mgr. Alena Nývltová – alena.nyvltova@zsjeremenkova.cz
Mgr. Iveta Jandová – skola@zsjeremenkova.cz, telefon - 244 001 200